Klachten
Heeft u een klacht?
Wij doen er alles aan om goede kwalitatieve dienstverlening te geven.
Het kan desondanks toch zijn dat u een klacht heeft.
Wilt u dan onderstaande klachtenformulier invullen?
U kunt de klacht ook per post toezenden.
Wilt u dan het klachtenformulier invullen en sturen naar:
Dienst Gezondheid & Jeugd ZHZ (ter attentie van Debby Tameris)
Postbus 166
3300 AD DORDRECHT
Binnen drie werkdagen krijgt u een ontvangsbevestiging van uw klacht. In eerste instantie neemt de desbetreffende manager contact met u op. Hij of zij onderzoekt uw klacht en probeert samen met u tot een oplossing te komen. Mocht dit niet lukken, dan kunt u er voor kiezen uw klacht bij onze onafhankelijke klachtencommissie in te dienen. (per adres: Postbus 166, 3300 AD Dordrecht).
Mocht u vragen hebben over de klachtenprocedure, neemt dan contact op met Debby Tameris via 078-770 85 00.
Klachtenregeling Dienst Gezondheid & Jeugd Zuid-Holland Zuid